perjantai 14. lokakuuta 2011

Hypokondriaa, dementiaa ja sydämen anatomiaa

Mä oon koko päivän luullu, että tänään on torstai vaikka onkin perjantai. Tämä on sinänsä outoa, kun olin koulussakin, vieläpä oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan. Eilen puolestaan unohdin vaatteeni pesutupaan ja nyt en pääse hakemaan vaatteitani, koska elektroninen järjestelmä lukitsee ovet kaikilta muilta paitsi siltä, kenen pesuvuoro on. Luultavasti joku pöllii vaatteeni, kiva!

Kävin terveyskeskuksessa ottamassa verikokeet, kun olen tuntenut itseni niin tyhmäksi ja hajamieliseksi viime aikoina. Lääkäri sanoi minun olevan vain vainoharhainen ja stressaantunut, arvot oli normaalit.

Tänään olen lueskellut sydämen anatomiaa på engelska. Tänään sain vielä kuulla, että jatkossa anatomiset rakenteet pitää osata joko ruotsiksi tai latinaksi. No minähän olen opetellut ne englanniksi. Ihanaa, että haistakaapa paska!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti