tiistai 25. lokakuuta 2011

Espanjaan

Mä olen päättänyt viettää jouluni Espanjassa isovanhempieni luona, sen sijaan, että menisin vanhemmilleni Espooseen. Mun isovanhemmat on ollu mulle aina läheisempiä kuin mun vanhemmat. Mun isovanhemmat siis asuu Espanjan aurinkorannoilla, missä asuu paljon suomalaisia. Sää siellä ei kyllä jouluna ole mitenkään erityisen lämmin, mutta hauskaa siellä aina on ollu. J Se saa piristää mua.

Mua ärsyttää, että Upsalassa ei ole muita suomalaisia kuin mä tai ainakaan en oo törmänny. Örebrossa ja Tukholmassa on ilmeisesti aika paljonkin suomalaisia lääketieteen opiskelijoita. Mä kaipaisin kans vertaistukea! Me suomalaiset ollaan kuitenkin aika erilaisia ruotsalaisiin verrattuna. Ruotsalaisten kanssa ei voi oikeen puhua mistään vakavasti asioista. Ne on kovia puhumaan, mutta keskustelut pyörii hyvin pinnallisissa asioissa.

Tämän päivän tentti, no se ei mennyt kovin hyvin. Joudun luultavasti menemään uusintaan. Vastasin melkein kaikkiin tehtäviin, lukuun ottamatta lymfajärjestelmää. En ollut ollenkaan lukenut siitä aiheesta. Ärsyttää kyllä tosi paljon, koska luettavaa kertyy mulle yhteensä jotain 1000 sivua seuraavaan tenttiin ja tämän tentin uusimiseen…

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti